Unique fantasy that incorporates the traditional culture of Sado with the "Tempest," said to be Shakespeare's final work. A rock singer exiled to Sado for criticizing the government expands his musical horizons after encountering Noh and demon drumming. Helmed by the British director John Williams, who has lived in Japan for over twenty years.
Japan in the year 2046 is under a dictatorship, and rock music is completely banned for dangerous ideas. Juntoku (Henmi Yasunori) and his fellow members in a popular anti-government rock band face banishment.