The third feature from director Iwana Masaki, who is also active as a butoh dancer. It presents a detailed depiction of the madness of war and the problems facing Japan following the Great East Japan Earthquake, via the life story of a stage actress.
Stage actress and writer T (Taumi Akiko) is honored with the Order of the Rising Sun, Gold and Silver Rays, and is subsequently asked to supervise on a film inspired by her life entitled "Uragiri Hime" (Princess Betrayal). However, she becomes disgusted with the film, which is based on her wartime experiences. T discards a DVD containing the film, and she impulsively throws away her medal into the trash bin.