Love Strikes! made Hitoshi One one of the very popular directors. His second work was made as one of the projects in the workshop, Cinema Impact. It was made with very low budget and four days of shooting days. Its repetition was wide spread by SNS and became a big hit as an independent film.
Nine people met in a home party. Seemed like everything was messed up in the end. But from this night they started forming complex relationships involves lies, truths, secret intention and love.