Film in the third group of works from the hands-on filmmaking academy Cinema Impact, which made a stir with the participation of numerous up-and-coming directors. Director Kumakiri Kazuyoshi made a stunning debut with his graduation piece Banquet of the Beasts, and continues to deliver hard-edged films.
A couple who live modestly and uneventfully celebrate their first wedding anniversary. For the first time in ages they attend a school reunion, where an appalling fact kept secret from the couple comes out into the open.