A film produced as part of the "New Directions in Japanese Cinema" project for 2012 operated by the Agency of Cultural Affairs to promote Japanese film and visual media. Its director is Shoji Teruaki, who helmed the short film LINE and also makes commercials.
Former delinquent Hiroe (Han Kanae) leads a dreary existence. She meets a boy named Tatsutoshi (Shinoda Ryoya) whose younger sister was killed in a road accident and tries to cheer him up by creating a fake ritual to bring the dead back to life. To turn her deception into reality, she takes Tatsutoshi on a journey to the seaside.