Included in the 5th screening lineup themed on "tears," from the Momo Matsuri collective that produces and screens films by female directors. Directed by Park Mifa, a Korean residing in Japan who has explored her roots in films including Tokyo Arirang.
Kana (Okawa Haruna) is a first grader who can't ride her bicycle without training wheels. Kana notices that her parents aren't getting along. She wants to make their relationship like it used to be, and hatches a plan to bring them back together.