A sci-fi mystery boldly adapted from Inui Rokurou's bestselling novel. In order to save his comatose girlfriend, a young man uses a special apparatus to enter her subconscious mind. Kurosawa Kiyoshi, who built his reputation in the horror genre, tries his hand at thoroughly romantic subject matter. An official selection of the 2013 Locarno International Film Festival.
A year has passed since manga creator Atsumi (Ayase Haruka) attempted suicide. In attempt to wake her from her comatose state, her childhood friend and lover Koichi (Satoh Takeru) takes part in an advanced medical process called "sensing" that allows him to enter her subconscious mind.