A coming-of-age drama inspired by photobook "Schoolgirl Complex" that captured the vulnerable and provocative aspects of high school girls. Director Onuma Yuichi evokes the ever-changing emotional states of young women.
Students at Kibogaoka Girls High School busily prepare for their annual festival. As earnest broadcasting club leader Manami (Morikawa Aoi) hesitates to decide on the subject matter for a storytelling performance, the mysterious and beautiful Chiyuki (Kadowaki Mugi) becomes a member.