Director Yoshida Kota, who has built a solid reputation for abundantly humorous erotica and gained attention at home and abroad for Come as you are, adapts the popular comic of the same title. A bold and delicate evocation of the fate of a relationship that begins with a lie.
Shunsuke (Mayama Akihiro) is attracted to Hinako (Motoyama Nami), who joined the company where he works at the same time. She is in a long-distance relationship, and one day he proposes that she make him her "substitute lover." They start out as a fake couple, but their relationship gradually escalates.