Set in a working class district of Tokyo in 1958, the year when Tokyo Tower was built. Norifumi (Tsutsumi Shinichi) runs a garage in Yuuhi-machi 3-chome. A woman named Mutsuko comes to the garage to work, but she is disappointed to find that it is such a small place. Norifumi's son, Ippei, cheers her up by telling her that they are getting a TV at home soon. Meanwhile, the owner of the Sweet Shop opposite the garage, Chagawa (Yoshioka Hidetaka) drunkenly agrees to look after a boy named Junnosuke. Yuuhi-machi 3-chome welcomes the two new inhabitants. Everyone is in a festive mood with the coming of TV, Christmas and other happy news. The years roll by, then Junnosuke's father turns up in town. There is already a strong bond between Chagawa and Junnosuke, but Chagawa, thinking about the boy's future, sends him off with his father.