Passionate film with a social message about women venturing into community building, set in Kumamoto Prefecture's Amakusa City. Directed by Hula Girl producer Inori Akira, who brilliantly depicts the vitality of women striving to carve out a new future.
Ushibuka in Amakusa City prospered a century ago with its fishing industry and red-light district, but has become Japan's fastest declining city. Homemaker Yumie (Otake Shinobu) wants to revive the town she loves, and invites her friends to realize an unusual plan at a former brothel built a century ago.