An abundantly humorous depiction of an anime-obsessed girl with dreams of becoming a voice actor who is forced to grow up when her estranged mother dies. Its director is Yoshida Keisuke (Cafe ISOBE). Lead actress Horikita Maki plays opposite Yo Kimiko and Matsuda Ryuhei as part of a diverse cast.
Mugiko (Horikita), abandoned by her mother Ayako (Yo) at an early age, visits her hometown for the first time to place her ashes in the family tomb. She is the spitting image of Ayako in her youth, and receives a hearty welcome from the townspeople. Gradually, Mugiko learns of her mother's surprising past as a local idol.