Horror film that exploits visual effects to depict the terror of a girl whose life is targeted by a "bilocation," her own alter ego. Based on Hojo Haruka's same-named novel, recipient of the 17th Horror Novel Grand Prize. Presents "original" and "B" versions of the film's final 10 minutes.
Shinobu (Mizukawa Asami) is suspected of using counterfeit currency, and learns of the existence of a "bilocation," her alter ego with different persona. "Bilocations" are more savage than the "original," and Shinobu is incredulous when she finds out that they always come to kill off the "original."