A special effects-laden action film based on the novel "Hosei Ningen Nuiguruma" (Fabricated Humanoid Nuiguruma) by Otsuki Kenji. A hapless who dresses up in lolita garb merges with a stuffed toy and transforms into a righteous hero colored pink from head to toe. Its writer and director is Iguchi Noboru, who has gained a loyal following for his fantastical style.
Yumeko (Nakagawa Shoko) scrounges off her older sister Fuyuko (Hiraiwa Kami) and tends to mess up everything she does. One day, she learns that a cotton-like lifeform has infested a teddy bear belonging to her niece Kyoko (Ichimichi Mao). Around that time, an evil cotton-life lifeform plotting to take over our world is pushing forward with a plan to wipe out humanity...