Violent action film by the genius director Miike Takashi. Miike joins forces with the much-in-demand screenwriter Kudo Kankuro to deliver this intense adaptation of Takahashi Noboru's popular comic. Official screening in the Competition line up at the Rome International Film Festival 2013.
Kikukawa Reiji (Ikuta Toma), a clumsy policeman with a strong sense of justice, gets sent undercover to investigate a yakuza group. In his quest to find the secret route for synthetic narcotics, he penetrates ever deeper into the organization while getting out of innumerable jams.