Final film in the live-action comedy series based on Takahashi Noboru's popular comic with Miike Takashi as director, Kudo Kankuro writing the script and Ikuta Toma as the lead actor. Depicts the protagonist's final mission as a mole infiltrating Sukiyakai, Japan's most vicious yakuza organization.
Reiji (Ikuta Toma) has orders to stop a 600 billion yen drug smuggling operation, but then his arch enemy Reo (Suzuki Ryohei), who is the eldest son of the gang's head honcho Todoroki Shuho, shows up. The Mole faces his worst crisis ever aboard a luxury cruise ship.