The follow-up to THE MOLE SONG -Undercover Agent REIJI-, the action-comedy adaptation by director Miike Takashi and screenwriter Kudo Kankuro of Takahashi Noboru's popular comic. Ikuta Toma gives an enthusiastic performance as the idiotic, lecherous lead character with the uncommon ability to avert a crisis.
Undercover investigator Reiji (Ikuta), nicknamed "The Mole", has infiltrated the Hiura gang and risen to the rank of second-incommand. He is ordered by Todoroki Shuho (Iwaki Koichi), head of the Sukiya Clan in control of the Kanto Region, to eradicate the Chinese mafia and becomes entangled in a gigantic conspiracy.