After a seven-year blank, Zebraman returns in this sequel, created as the result of the reunion of Miike Takashi (director), Kudo Kankuro (script) and Aikawa Show (main actor). The action is even more extreme than the last film, and the heroine's outfit shows off a whole lot of skin. It's 2025 A.D. Zebraman and Ichikawa Shinichi (Aikawa) have lost their memories. Tokyo has become Zebra City, and Zebra Queen (Naka Riisa) is well on her way to conquering the entire world. This is the setting in which a fierce battle breaks out between Black Zebra and White Zebra.