Live action adaptation of the popular comic by Arakawa Hiromu, which has also been turned into a TV animation. The story takes place at an agricultural high school in Hokkaido, where students with colorful personalities try their hands at farming, enjoy their club activities, and worry about their next steps in life. Uses real livestock to authentically recreate the little-known world of dairy farming.
Hachiken Yugo (Nakajima Kento) fails to get into a prestigious high school, and enrolls in Oezo Agricultural High School for the dorm life. But, most of his classmates' families have dairy farms, and their futures are clearly laid out. Hachiken doesn't have the leeway to dream, and begins to develop an inferiority complex.