Romance about a shut-in and former girl idol. Sensitive depiction of their clumsy relationship, interweaving real-world gloom. Directed by Horiuchi Hiroshi, who made his mark at the 32nd Pia Film Festival.
Mio (Ono Miku), member of the Zettai Ryoiki idol trio, encounters the somehow shadowy youth Masaki (Hiramaki Jin). Their interaction goes beyond a simple fan-idol relationship, but a certain incident results in the disbanding of the music group. Then, Masaki vanishes from Mio's life.