A student drama for which Tsutsumi Yukihiko, the hitmaker behind the "Trick" and "SPEC" series and many other films, acted as supervising director. Students from the Aichi Institute of Technology also helped to make the film, which depicts enthusiastic high school students through laughter and tears.
The Aichi Institute of Technology's soccer team hasn't won a single game. Their exasperated female manager, Hitomi (Okamoto Azusa), pins her hopes on Ronaldo (Lion Santos), a student from Brazil, to form a new futsal team.