Action film based on Motohashi Masahi's comic "Kabukicho Night High School". Eccentric students and teachers mix things up with aliens at a night high school in Shinjuku's Kabukicho, an area frequented by yakuza and bar hosts.
Real estate company president Haine Ken (Shioya Shun), known as the "Czar of Kabukicho," gets bored of making money and enrolls in the Kabukicho Night High School. The loony students and teachers stir up trouble on a daily basis, but suddenly a thug shows up aiming to take Ken ‘s life.