Drama based on Ishii Yuichi's book "Ningen Rentaru-ya" about an agency that rents out family members. Sakamoto Takehito's second feature after Eternal Maria.
A single mother rents a dad for her only child. Mother and daughter get hooked on buying their way to happiness. Then, the girl finds out that her "father" is actually a hired hand. The film portrays Mikami Kenta (Shioya Shun) as a substitute family member striving to make his clients happy and the state of the families he serves.