Sakamoto Takehito draws on stories from actresses he met on nude and pin-up photo shoots for his directorial debut about the romance and struggles of an actress working in the adult video industry. The heroine is played by seven actresses, including adult video actress Sakura Mana.
Aoi Maria (Sakura, Hoshimi Rika, Itano Yuri, Okazaki Emiri, Muto Tsugumi, Hasegawa Shizuku and Lemon) moves to Tokyo from the countryside and becomes an adult video actress. She climbs the ladder to stardom but worries about her relationships with her family and lover.