Action samurai drama featuring the idol groups Johnny's West and Kansai Johnny's Jr. Director Inoue Masanori served as assistant director for Kansai Johnny's Jr. Kyoto Uzumasa March!, this project's first installment.
Edo period. Five ninjas from western Japan spent their days in rigorous training, but the prevailing peace has resulted in a scarcity of work for ninjas. They become "altruistic outlaws," and fight for survival by setting out to eradicate arson and samurai killings of innocent bystanders in one fell swoop.