The theatrically released debut of bright new talent Uchida Shuntaro, who writes and directs. It makes frequent use of fixed black and white cinematography to depict the change within a young man who lives as if he is already dead. Newcomer Yoshimura Kaito gives a superb and natural performance as a lonely youth who wanders the streets of Shibuya at night.
A nineteen-year-old man (Yoshimura) who has distances himself from others takes portrait photos of himself every day with a polaroid camera. One night, he meets a charming woman named Saki who travels in fashionable circles populated by a diverse range of people, and a change begins to occur within him.