A drama that adapts author Sakuraba Kazuki's Naoki Prizewinning novel with abundantly tense visuals and a substantial touch. Won awards for Best Film and Best Actor at the 2014 Moscow International Film Festival. Its director is Kumakiri Kazuyoshi, known for his Sketches of Kaitan City.
Hana (Nikaido Fumi) loses her family at the age of ten and is taken in by Jungo (Asano Tadanobu), who claims to be a distant relative. Their desire for one another transcends their blood ties. Several years later, a man is found dead on an ice floe, and Hana and Jungo flee to protect their secret...