Survival action film that adapts Okada Shinichi‘s same-titled novel. Thrill-packed depiction of 24 people of different ages and occupations as they go after victory. Directed by Tokyo Zombie's Sato Sakichi.
Twins Eia (Akimoto Sayaka) and Yuga (Hongo Kanata), who have been living apart, take part in a survival game. A battle royal unfolds among participants outfitted in special devices, with the victor emerging as the "master" and the losers as "slaves."