Feature film debut for Matsumura Kenzo, who has produced and directed numerous works. Pathos-infused depiction of a lonely young man who avoids other people as his fate is thrown into turmoil by society's absurdities.
A live-action adaptation of Honna Wako's eponymous manga that gained popularity on a manga website for mobile phone users. It depicts the erotic romantic fortunes and growth of a man and woman who spy on each other's personal lives. Director Ueda Nak...