Coming-of-age ensemble drama about the Guillotine Society, an anarchist association in the Taisho period. Vividly depicts the youths involved in the Guillotine Society with richly colored images. Directed by artist and painter Yamada Isao, the film brings together a cast from the worlds of theater, manga and music.
1922. Nakahama Tetsu (Jitsunashi Satoru), a poet and social activist, creates the Guillotine Society with old friends. They menace companies to raise money and plan a revolution. Then, a mysterious woman Matsuura Emiru (Nakamura Emiko) appears in their midst.