A suspense film that won the Best Picture Award in the Tokyo International Film Festival's Japanese Cinema Splash category in 2013, and the FIPRESCI Prize in the Berlin International Film Festival's Forum section in 2014. The detached direction of Sakamoto Ayumi, a protege of Tsukamoto Shinya, creates a disquieting atmosphere.
Hosaka Yukari (Matsuoka Emiko) is reunited with her former classmate Kaneshiro Ayako (Umeno Nagisa) for the first time in nine years, and begins working at her company at her invitation. However, Ayako's treatment of Yukari grows increasingly hostile, and mutual misunderstandings cause hatred to accumulate between them.