First film in the 3-part feature film animation based on Shigeno Shuichi‘s comic, which was previously turned into a TV anime. Street racers in mountainous Gunma Prefecture face off in fierce battles on mountain passes. Battle scenes created using 3DCG. Actual cars were recorded to create the engine sounds.
Fujiwara Takumi (voice: Miyano Mamoru), son of a tofu shop owner, has extraordinary driving skills thanks to his daily work handling deliveries. One day, he unwittingly becomes the target of attention when he overtakes the car driven by Keisuke (voice: Nakamura Yuichi) from the neighboring street racing team.