The second film in The Werewolf Game series of close-quarters thrillers. Its director is Kumasaka Izuru, who won the Berlin International Film Festival's Best First Feature Award for his 2007 film Asyl. High schoolers forced to take part in a cruel game of murder engage in a psychological battle where suspicion breeds suspicion.
In the Werewolf Game, ten participants must uncover a "werewolf" and execute them. As their confusion deepens, second-time player Yuka (Tsuchiya Tao) receives a werewolf card and goes about deceiving the others, one by one.