Set in a rundown small town bar called Snack Sayoko, this drama revolves around its female proprietor, her daughter, a cross-dressing gay man and other characters. Its director is Hara Keinosuke, making his feature debut.
Bar owner Manami (Sudo Risa) is a single mother with a daughter named Sayoko (Fujimoto Izumi). When Sayoko learns that the bar is in debt, she comes up with a plan to turn its fortunes around by reopening it with a staff of fake transvestite gay men. She enlists the help of her mother's old friend Angel (Yasuda Ken), a cross-dressing dancer. However...