A youthful success story based on a light novel portraying a gymnast whose future was quashed as she regains a positive outlook through music. Director Hara Keinosuke and lead actress Jiyoung continue their collaboration after the short film omnibus Zenin Kataomoi.
Mizuho (Jiyoung) is a star gymnast who suddenly suffers an onset of an incurable spinal cord disease. The once Olympic hopeful's life is completely turned around as she becomes bound to a wheelchair. While she goes through life in hopelessness, Mizuho is reunited with a childhood friend and street musician Junnosuke (Inaba Yu).