Comedy film adaptation of the same-named comic by Okura Kaori and Kiyoshi Tomohide. Directed by Tsukamoto Rempei of 700 Days of Battle: Us vs. the Police. Script by Yoshida Erika of No Longer Heroine. Feature film acting debut for Jiyoung, who is from Korea and has an active career in Japan.
Plain-looking office temp Reon (Jiyoung) gets into a random traffic accident with Reo (Takenaka Naoto), a playboy CEO. When they come to, they discover that the shock of the accident has caused them to switch bodies.