Film adaptation of Kanou Tomoko's fantasy mystery novel "Sasara Saya." Direction and screenplay by Fukagawa Yoshihiro, known for The Chart of Love.
Based on Hashimoto Tsumugu's light novel which has been adapted into manga, anime, and TV drama series. The story revolves around a pure-hearted boy and a girl with a terminal disease. The film is directed by Fukagawa Yoshihiro, whose independent fil...