An offbeat idol film that is both a movie and a making-of documentary. Moving back and forth between reality and fiction, it depicts the coming-of-age of a group of female high school students. Idol group Nogizaka 46 members Akimoto Manatsu, Ikuta Erika, and Hashimoto Nanami play the lead roles. Yamashita Nobuhiro The Drudgery Train directs.
Ikuko (Ikuta), Ryoko (Akimoto), and Azumi (Hashimoto) research paranormal powers and UFOs, and concoct a plan to return an alien to its planet. Their struggles overlap with the hardships of the three stars as they attempt to grow into actresses.