Romance with an element of suspense about the fate of a Japanese guy who falls in love with Chinese twin sisters in Shanghai. Directed by Yukisada Isao of Crying Out Love, in the Center of the World. Japan-China-Taiwan co-production with cast members hailing from all three countries.
Watch repairman Ryo (Miura Haruma) meets a Chinese girl named RuoLan (Liu Shishi). Her twin sister RuMei (Liu) is engaged to marry Tian Lun (Joseph Chang), but the sisters have a secret.