Spy action film that adapts Yanagi Koji‘s popular spy novel, starring Kamenashi Kazuya of The Vancouver Asahi. An unpredictable battle of wits unfolds in an international city on the eve of the Second World War. Directed by Irie Yu of the "8000 Miles" series.
Kato (Kamenashi), an intelligence operative for the Army's top-secret "D Unit," infiltrates an international city known as the "devil's metropolis." There, top spies from around the world wage a battle for the "black note," a confidential document that will shake the world.