A romantic comedy based on the manga of the same title by BUNNY DROP creator Unita Yumi. It follows a strange and farcical love affair between a virgin university student who spies on his neighbor between curtains, and a beautiful woman who knowingly allows herself to be spied on. Its director is Yoshida Kota (A Woman's Holes).
Heisaku (Machida Keita), a university student with an odd fondness for gaps, becomes acquainted with Fumio (Sasaki Kokone), his female neighbor who he can see between curtains. He struggles with feelings of guilt and temptation, but it turns out that he is also being observed by Fumio...