Action film about revenge by a female assassin, based on the violent manga "Shokugyo Koroshiya." Directed by Sakamoto Koichi, who specializes in action films with women in the lead. Shaku Yumiko puts her experience with traditional martial arts to use for the authentic action scenes.
Kiri (Shaku) was raised to be a professional assassin. Her beloved younger sister gets hurt in an incident, and she goes to exact revenge against the assailant. As she searches for the perpetrator, she faces off against assassins Ryo (Kubota Yuki) and Shiori (Misaki Ayame).