The twenty-seventh children's animated feature film based on Yanase Takashi's original story. The story takes place in a world with a mysterious lamp and is inspired by the lyrics from the "Anpanman Taiso" song. Directed by Yano Hiroyuki whom a veteran director of the TV series.
Creampanda (voice: Nagasawa Miki) and Kokin (voice: Hirano Aya) are delighted when a genie named Mija (voice: Oshima Yuko) appears from a mysterious lamp that they found. They enter the lamp using Mija's magic but get stuck inside when the magic wristband breaks.