Suspense film from director Oshii Mamoru, renowned worldwide for THE NEXT GENERATION-PATLABOR series. Seino Nana from TOKYO TRIBE gives an impassioned performance of a high school girl who has shut herself off from the world. Screened at numerous festivals, including the 14th New York Asian Film Festival.
High school student Ai (Seino) was once hailed as a genius artist. Since being traumatized by an accident she has been creating mysterious objects. Her life gradually falls apart amidst torment by her classmates and teachers.