A fantasy film fusing live-action and anime costing 2 billion yen. Science fiction maestro, Oshii Mamoru, tells an all English story about the anguish of clone warriors in a parallel world. The producer of the Japanese language version is Studio Ghibli's Suzuki Toshio.
On Annwn, a planet where wars between tribes rage on endlessly, there exists clone warriors, Garms, who can transfer their memories like data. One day, an air tribe pilot, Khara (Melanie St-Pierre) encounters a young warrior from the land tribe and an old man from the technology tribe.