Director Takahashi Banmei's first erotic film since A New Love in Tokyo two decades ago. Sensual depiction of an aging film director struggling with sex and old age. The protagonist is played by Okuda Eiji, who won the Grand Prix at the 30th Montreal World Film Festival for directing A Long Walk.
College film professor Tokita (Okuda) isn't making any progress in getting his new film off the ground. One day, high school student Ritsuko (Murakami Yukino) shows up in his life, and his life is thrown into turmoil.