Wacky SF comedy with lots of aliens set in a burger joint in outer space. Direction and script by Mitani Koki of Suite Dreams and The Magic Hour.
The year is 2265. The "Uzu-Shio" residential district near Jupiter is connected to Earth by the so-called Galaxy Turnpike, but times are tough for this once-bustling highway. A restaurant along the highway serves as a gathering place for aliens dealing with various issues.