A novel by Ishida Ira, who enjoys overwhelming support from young readers, is adapted to film for the first time.
Akihabara, the world biggest electric retail market where you can buy anything from the latest AV equipment to simple junk, is also a town of geek culture unique to Japan.
However, the data for "CROOK" is forcibly stolen by a giant IT company which schemes to make money with "CROOK". The five march into the IT company, fully equipped, in order to take back their data. Having overcome various security barriers, they finally retrive the data, and hold up high the toupee of the President, just like a Samurai holding up an enemy's head.