Sequel film for the TV animated series "Beyond the Boundary" produced by Kyoto Animation. Presents completely new material, picking up the story a year after the previous film's conclusion. Directed by Ishidate Taichi, who also handled the TV series and first part of the movie.
This is a side story to the popular Kyoto Animation-produced anime "Violet Evergarden" revolving around a young girl burdened with the task of writing on someone's behalf, sometimes called an 'Auto Memory Doll'. At the helm is Fujita Haruka who serve...