Set in the Akahama neighborhood in Iwate Prefecture's Otsuchi-cho, an abundant seaside town nurtured by the mountains, rivers and an underground water vein. The story is about the power of citizens who protested a giant 14.5-meter seawall. The film points the way toward a future based on the wisdom of cooperating with nature.